- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne-Projekt Unijny
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowej w Oleśnie- powtórzone postępowanie
ZP.JRP.271.04.2018 Olesno, dnia 10.09.2018r.
Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) zgodnie z Regulamin udzielania zamówień przez Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie - załącznik nr 1 (Zasady udzielania zamówień publicznych współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ).
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zasada konkurencyjności.
– na zadanie:
- Kontrakt 9 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowej w Oleśnie
Zadanie jest częścią Projektu pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Oleśnie oraz Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie aglomeracji Olesno”
Zawiadamiam, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zadanie:
- Kontrakt 9 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowej w Oleśnie – postępowanie unieważniono
Uzasadnienie:
Przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 1 077 592,51 zł brutto.
W postępowaniu została złożona jedna oferta: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ,,KURPET” Rafał Kurpet, ul. Wołczyńska 34d, Ligota Dolna, 46-200 Kluczbork za cenę 1 887 773,25 zł brutto.
Cena jedynej złozonej oferty znacząco przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,W związku iż, zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty postępowanie zostało unieważnione.
Zatwierdził
Zarząd Spółki
Gerard Ligus
Załącznik:Zawiadomienie ul. Kolejowa w Oleśnie.pdf (328,45KB)
ZP.JRP.271.04.2018 Olesno dn, 16.08.2018r
Protokół z otwarcia ofert
Dnia 14.08.2018r. w siedzibie Zamawiającego (Olesno ul. Lubliniecka 3a) o godz. 1330
odbyło się otwarcie ofert zapytania ofertowego nr. ZP.JRP.271.04.2018 pn:
Kontrakt 9- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowej w Oleśnie;
Na otwarciu Zamawiający podał kwoty jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadań:
- Kontrakt 9 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowej w Oleśnie;-kwotę 1 077 592,51 zł brutto
Złożono 1 ofertę (nazwa wykonawcy i cena oraz gwarancja)
Lp. | Nazwa wykonawcy | Cena ofertowa brutto (zł) | Gwarancja jakości[miesiące] |
1 | Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ,,KURPET” Rafał Kurpet, ul. Wołczyńska 34d, Ligota Dolna, 46-200 Kluczbork | 1 887 773,25 | 60 |
Sporządził: Zatwierdził:
Bartłomiej Tokarski Zarząd Spółki
Gerard Ligus
Załącznik: Protokoł z otwarcia ofert- ul. Kolejowa.pdf (261,85KB)
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 14-08-2018
Numer ogłoszenia
1128312
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
Adresat:
Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie
Lubliniecka 3a, 46-300 Olesno
Adnotacja na kopercie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul . Kolejowej w Oleśnie
Nie otwierać przed dniem: [14.08.2018 godz. 13.30]
4. Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następującego zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul . Kolejowej w Oleśnie
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowej w Oleśnie gm. Olesno, powiat oleski, województwo opolskie, w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy dla tej inwestycji, w tym w szczególności należy zaprojektować i wykonać:
− kanał grawitacyjny z rur PVC-U (lite) o średnicy DN 200 SDR34, SN8 długości ok. 1290 m
− kanał grawitacyjny z rur kamionkowych przewiertowych długości ok. 75 m,
− kanał grawitacyjny z rur PVC-U o średnicy DN 160 długości ok. 85 m,
− kanał tłoczny z rur PEHD o średnicy De 90 długości ok. 60 m,
− kanał tłoczny z rur PEHD o średnicy De 90 metodą bezwykopową długości ok, 150 m,
− kompletne przepompownie ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą ok. 3 kpl.,
− przyłącza wody dla potrzeb przepompowni ścieków z rur PEHD SDR17 De 32 o długości łącznej ok. 50 m.
− studnie rewizyjne bet. DN1200 ok. 5 kpl.
− studnie rewizyjne bet. DN1000 ok. 20 kpl.
− studnie rozprężne bet. DN1200 ok. 3 kpl.
− studnia odwodnieniowa bet.DN1200 ok. 1 kpl.
− studnia odpowietrzająca bet. DN1200 ok. 1 kpl.
− studnie na kanałach bocznych DN 425 PVC-U i PP ok. 20 kpl.
Uwaga: W PFU założono ilość 3 kpl. przepompowni ścieków jako maksymalną. Wykonawca tę ilość zweryfikuje, a następnie zaprojektuje i wykona taką ilość przepompowni, żeby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie sieci kanalizacyjnej i tak, żeby zminimalizować ilość przepompowni ścieków na przedmiotowym terenie
Zbiorniki przepompowni należy zaprojektować i wykonywać jako zbiorniki szczelne, trwałe eksploatacyjnie odporne na korozję wód gruntowych oraz ścieków o minimalnej średnicy przepompowni i komory zasuw – DN 1500. Minimalne wymiary włazu 850-650mm. Komora pompowni winna być wyposażona w wentylację. W pompowniach należy stosować pompy zatapialne.
Pompownie wraz ze zbiornikami oraz komorami zasuw winny być wyposażone w:
− zawory zwrotne i zasuwy odcinające.
− żurawiki trwale przymocowane do konstrukcji pompowni.
− gniazdo do podłączania przewoźnego agregatu.
− system monitoringu kompatybilny z istniejącym.
W celu monitoringu pracy przepompowni powinny być przekazywane do centralnej dyspozytorni na oczyszczalnię ścieków w Oleśnie w szczególności następujące parametry:
− praca każdej z pomp,
− poziom ścieków w zbiorniku,
− poziom napięcia na każdej z pomp,
− wskaźnik alarmu,
− parametry wyświetlane w oknie informacji o ,,historii’’,
− poziom ścieków w zbiorniku,
− status pracy pomp,
− stan zasilania,
− możliwość zdalnego załączania i wyłączania pomp.
Teren przepompowni należy ogrodzić, wyposażyć w bramę wjazdową i szafkę sterowniczą, a teren utwardzić kostką betonową brukową. Przepompownie będą posiadały drogę dojazdową o nawierzchni dostosowanej do warunków dróg dojazdowych (dojazd dla ciężkiego sprzętu). Nie przewiduje się wykonania oświetlenia przepompowni ścieków.
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
− kanał grawitacyjny z rur PVC-U (lite) o średnicy DN 200 SDR34, SN8 długości ok. 1290 m
− kanał grawitacyjny z rur kamionkowych przewiertowych długości ok. 75 m,
− kanał grawitacyjny z rur PVC-U o średnicy DN 160 długości ok. 85 m,
− kanał tłoczny z rur PEHD o średnicy De 90 długości ok. 60 m,
− kanał tłoczny z rur PEHD o średnicy De 90 metodą bezwykopową długości ok, 150 m,
− kompletne przepompownie ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą ok. 3 kpl.,
− przyłącza wody dla potrzeb przepompowni ścieków z rur PEHD SDR17 De 32 o długości łącznej ok. 50 m.
− studnie rewizyjne bet. DN1200 ok. 5 kpl.
− studnie rewizyjne bet. DN1000 ok. 20 kpl.
− studnie rozprężne bet. DN1200 ok. 3 kpl.
− studnia odwodnieniowa bet.DN1200 ok. 1 kpl.
− studnia odpowietrzająca bet. DN1200 ok. 1 kpl.
− studnie na kanałach bocznych DN 425 PVC-U i PP ok. 20 kpl.
Uwaga: W PFU założono ilość 3 kpl. przepompowni ścieków jako maksymalną. Wykonawca tę ilość zweryfikuje, a następnie zaprojektuje i wykona taką ilość przepompowni, żeby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie sieci kanalizacyjnej i tak, żeby zminimalizować ilość przepompowni ścieków na przedmiotowym terenie.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
- IDW- ul. Kolejowa.pdf (10,81MB)
- Załączniki do IDW.docx (23,18KB)
- Projekt Umowy-ul. Kolejowa.pdf (580,77KB)
- Przedmiar robót.zip (246,78KB)
- OPZ-PFU.zip (27,66MB)
- Zal. 4 do PFU-1,Opinia geotechniczna.pdf (31,72MB)
- Dokumentacja fotograficzna-ul. Kolejowa cz. 1.zip (42,47MB)
- Dokumentacja fotograficzna-ul. Kolejowa cz.2.zip (36,80MB)
- Dokumentacja fotograficzaul. Kolejowa cz.3.zip (31,46MB)
- Dokumentacja fotograficzna-ul. Kolejowa cz.4.zip (30,07MB)
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
1) Przedstawiciel Wykonawcy - posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w branży sanitarnej przy realizacji kontraktów na roboty budowlane branży instalacyjno-inżynieryjnej , w tym przy realizacji przynajmniej jednego kontraktu o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych netto.
2) Projektant branży sanitarnej – posiadający następujące kwalifikacje i doświadczenie:
- uprawnienia budowlane do projektowania w branży sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu w branży sanitarnej,
3) Projektant branży elektrycznej – posiadający następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
4) Projektant branży drogowej – posiadający następujące kwalifikacje: uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej,
5) Kierownik Budowy – posiadający następujące kwalifikacje i doświadczenie:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
- doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru przy realizacji przynajmniej jednego kontraktu polegającego na budowie/przebudowie/rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości sieci 400 m.
6) Kierownik robót elektrycznych – posiadający następujące kwalifikacje : uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
7) Kierownik robót drogowych – posiadający następujące kwalifikacje : uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę jednocześnie funkcji więcej niż jednego Specjalisty.
Ww. osoby muszą posiadać uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Dodatkowe warunki
Szczegóły dotyczące form wadium oraz miejsca i sposobu wniesienia wadium zostały szczegółowo opisane w IDW
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zostały szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) wykaz robót budowlanych – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
Zamówienia uzupełniające
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
cena ofertowa - 80 %
gwarancja - 20 %
3. W kryterium 1 - CENA najwyższą liczbę punktów (80 pkt) otrzyma oferta Wykonawcy zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem:
Liczba punktów oferty = (cena oferty najtańszej/cena oferty ocenianej) x 80 pkt.
4. W kryterium 2 - GWARANCJA JAKOŚCI - najwyższą liczbę punktów (pkt) 20 otrzyma oferta tego Wykonawcy, który zaproponuje najdłuższy termin dla gwarancji jakości, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
Liczba punktów oferty = (okres gwarancji w badanej ofercie/okres gwarancji w ofercie najkorzystniejszej (najdłuższy okres gwarancji)) x 20 pkt.
UWAGA:
1) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny zostanie przyjęty 60 miesięczny okres gwarancji;
2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres dla gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy;
3) Termin gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
5. Zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez Wykonawcę w kryteriach nr 1, nr 2. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów
6. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
7. Składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Wykluczenia
Odrzuceniu podlegają oferty:
1) niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa;
2) złożone przez wykonawców niespełniających warunków udziału w procedurze udzielenia zamówienia;
3) nieodpowiadające opisowi przedmiotu zamówienia;
4) zawierające błędy w obliczeniu ceny
5) zawierające rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
Adres
36-300 Olesno
opolskie , oleski