- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne-Projekt Unijny
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rolniczej w Oleśnie
ZP.JRP.271.04.2019 Olesno, dnia 03.10.2019r.
Zawiadomienie
o wybraniu najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z Regulamin udzielania zamówień przez Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie - załącznik nr 1 (Zasady udzielania zamówień publicznych współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko (POIiŚ).
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 – zasada konkurencyjności.
– na zadanie: ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rolniczej w Oleśnie”
Zadanie jest częścią Projektu pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Oleśnie oraz Rozbudowa
i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie aglomeracji Olesno”:
Zawiadamiam, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zadanie:
- ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rolniczej w Oleśnie” wybrano następującą ofertę:
Oferta nr. 3
POLINSTAL Sp. z o.o, ul. Opolska 79a, 47-300 Krapkowice
Cena ofertowa brutto: 551 182,75 zł
Gwarancja jakości: 60 miesięcy
Uzasadnienie wyboru:
Najkorzystniejsza złożona oferta. Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w zapytaniu ofertowym
- Zbiorcze zestawienie i streszczenie oceny ofert
W postępowaniu złożono 3 oferty.
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena ofertowa brutto [zł] |
Liczba punktów za kryterium ,,Cena Brutto” |
Liczba punktów za kryterium,, Gwarancja jakości’’ |
Suma punktów |
Gwarancja jakości [mies.] |
|||||
1 |
Zakład Budownictwa Ogólnego ,,DROBUD” Anna Stryczek Janicka, |
572 759,83 |
86,61 |
10 |
96,61 |
60 |
|||||
2 |
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych ,,INKOP” Sp. z o.o., ul. Komuny Paryskiej 5, 30-389 Kraków |
1 701 177,61 |
29,16 |
10 |
39,16 |
60 |
|||||
3 |
POLINSTAL Sp. z o.o, ul. Opolska 79a,47-300 Krapkowice |
551 182,75 |
90,00 |
10 |
100 |
60 |
Zarząd Spółki
Gerard Ligus
Załącznik: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty ul. Rolnicza.pdf (378,10KB)
ZP.JRP.271.04.2019 Olesno dn, 23.09.2019r
Protokół z otwarcia ofert
Dnia 20.09.2019r. w siedzibie Zamawiającego (Olesno ul. Lubliniecka 3a) o godz. 1330
odbyło się otwarcie ofert zapytania ofertowego nr. ZP.JRP.271.04.2019 pn:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rolniczej w Oleśnie
Na otwarciu Zamawiający podał kwoty jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania:
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,, Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rolniczej w Oleśnie; kwotę 415 912,46 zł netto/ 511 572,33 zł brutto
Złożono 3 oferty (nazwa wykonawcy, cena łączna oferty, okres gwarancji)
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Łączna cena ofertowa netto/ brutto |
Okres Gwarancji [mies.] |
1 |
Zakład Budownictwa Ogólnego ,,DROBUD” Anna Stryczek Janicka, ul. Kępska 10, 45-129 Opole |
465 658,40 zł/ 572 759,83 zł |
60 |
2 |
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych ,,INKOP” Sp. z o.o., ul. Komuny Paryskiej 5, 30-389 Kraków |
1 383 071,23 zł/ 1 701 177,61 zł |
60 |
3 |
POLINSTAL Sp. z o.o, ul. Opolska 79a, 47-300 Krapkowice |
448 116,06 zł/ 551 182,75 zł |
60 |
Sporządził: Zatwierdził:
Bartłomiej Tokarski Zarząd Spółki
Gerard Ligus
Załącznik: Protokół z otwarcia ofert 20.09.2019.pdf (292,42KB)
Treść ogłoszenia została zmodyfikowana
W związku z ujawnionym błędem pisarskim, Zamawiający informuje iż zamieszczono poprawiony plik pn. Cz.I SIWZ-IDW. Zmiana dotyczy adnotacji na kopercie do oferty.
Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia
Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę(paczkę) należy opisać następująco:
Adresat:
Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oleśnie
Lubliniecka 3a, 46-300 Olesno
Adnotacja na kopercie:
Oferta przetargowa na : Kontrakt 5 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rolniczej w Oleśnie
Nie otwierać przed dniem: [20.09.2019 r. godz. 13.30]
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Obiekt jest usytuowany na terenie miasta Olesno, w gminę Olesno. Zakres zamówienia obejmuje:
a) sieć przewodów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kamionkowych DN 200 wykonanych w przewiertach długości 242,0 m
b) sieć przewodów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC DN 200 wykonanych w wykopach otwartych długości 34 m
c) sieć przewodów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kamionkowych DN 150 wykonanych w przewiertach długości 35.0m
d) sieć przewodów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej rur PVC DN 150 wykonanych w wykopach otwartych długości 13,5m
e) studnie kanalizacyjne rewizyjne betonowe Ø1200mm z włazem D400 - 10 kpl.
f) studnie kanalizacyjne betonowe ślepe Ø1000mm - 1szt
g) studzienki kanalizacyjne PVC dwuścienne Ø 400 mm – 8 szt.
Z UWAGI NA OGRANICZONE MOŻLIWOŚCI PUBLIKACJI WSZYSTKICH ZAŁĄCZNIKÓW ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE KOMPLETNA DOKUMENTACJA TECHNICZNA (OPZ) ORAZ FOTOGRAFICZNA JEST DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO:
LINK DO STRON : http://bip.oleskiewodociagi.pl/91/75/zamowienia-publiczne-projekt-unijny.html
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Obiekt jest usytuowany na terenie miasta Olesno, w gminę Olesno. Zakres zamówienia obejmuje:
a) sieć przewodów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kamionkowych DN 200 wykonanych w przewiertach długości 242,0 m
b) sieć przewodów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC DN 200 wykonanych w wykopach otwartych długości 34 m
c) sieć przewodów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kamionkowych DN 150 wykonanych w przewiertach długości 35.0m
d) sieć przewodów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej rur PVC DN 150 wykonanych w wykopach otwartych długości 13,5m
e) studnie kanalizacyjne rewizyjne betonowe Ø1200mm z włazem D400 - 10 kpl.
f) studnie kanalizacyjne betonowe ślepe Ø1000mm - 1szt
g) studzienki kanalizacyjne PVC dwuścienne Ø 400 mm – 8 szt.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45231340 – 2 rozbiórka elementów dróg
45233142 – 6 odtworzenie nawierzchni drogowej
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
- Cz. I SIWZ-IDW.pdf (277,63KB)
- Cz. II SIWZ-Wzór Umowy.pdf (248,72KB)
- Cz. III-SIWZ- OPZ.zip (29,46MB)
- 4. Przedmiar Robót.zip (232,82KB)
- Edytowalne załączniki do IDW.zip (162,13KB)
- Informacje dodatkowe- dokumentacja fotograficzna.zip (48,88MB)
Pytania i wyjaśnienia
- Pytania i odpowiedzi do treści SIWZ-10.09.2019r.pdf (599,34KB)
- Pytania i odpowiedzi do treści SIWZ-12.09.2019r..pdf (659,03KB)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
b) Kierownik Budowy – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru przy realizacji przynajmniej jednego kontraktu polegającego na budowie/rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej, o długości nie mniejszej niż 250 m w ramach jednej lub dwóch umów na roboty budowlane, w tym co najmniej 200 m sieci wykonanych metodą bez wykopową z rurociągów kamionkowych.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Dodatkowe warunki
Szczegóły dotyczące form wadium oraz miejsca i sposobu wniesienia wadium zostały szczegółowo opisane w IDW
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zostały szczegółowo określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) wykaz robót budowlanych – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są̨ referencje bądź́ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać́ tych dokumentów – inne dokumenty.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
Zamówienia uzupełniające
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
LP KRYTERIUM WAGA
CENA 90
GWARANCJA JAKOŚCI 10
3. W kryterium 1 - CENA najwyższą liczbę punktów (90 pkt) otrzyma oferta Wykonawcy zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem:
Liczba punktów oferty = (cena oferty najtańszej/cena oferty ocenianej) x 90 pkt.
4. W kryterium 2 - GWARANCJA JAKOŚCI - najwyższą liczbę punktów (pkt) 10 otrzyma oferta tego Wykonawcy, który zaproponuje najdłuższy termin dla gwarancji jakości, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
Liczba punktów oferty = (okres gwarancji w badanej ofercie/okres gwarancji w ofercie najkorzystniejszej (najdłuższy okres gwarancji)) x 10 pkt.
UWAGA:
1) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny zostanie przyjęty 60 miesięczny okres gwarancji;
2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres dla gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy;
3) Termin gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
5. Zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez Wykonawcę w kryteriach nr 1, nr 2. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów
6. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykluczenia
Zamawiający wezwie Wykonawców do uzupełnienia dokumentów wskazanych w rozdziale 10 zapytania ofertowego, w sytuacji ich niezłożenia wraz z ofertą w wyznaczonym terminie lub jeśli dokumenty zawierają braki lub ich treść́ jest niejasna.
Odrzuceniu podlegają̨ oferty:
1) niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa;
2) złożone przez wykonawców niespełniających warunków udziału w procedurze udzielenia zamówienia;
3) nieodpowiadające treści zapytania ofertowego;
4) zawierające błędy w obliczeniu ceny
5) zawierające rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
Adres
36-300 Olesno
opolskie , oleski